måndag 4 februari 2019

Svartvita fotografier






Jag kommer att lägga upp mina "alster" inom fotografering under olika etiketter. Denna etikett kommer att heta: Genom kameralinsen -Svartvitt.
Ja, det kanske ni förstår då ni bara ser svartvita fotografier i detta inlägg.
Dessa fotografier som jag bjuder på här är säkerligen från 2012-2014. Riktigt dåliga och riktigt amatörmässiga fotografier. Men jag känner att jag vill bjuda på dem också! För att kunna se och jämföra om jag har blivit bättre på att fotografera eller kanske till och med blivit sämre då mina ögon inte är mina vänner längre och jag finner hela fotograferingsförloppet ganska svårt.
Ni får jätte gärna lämna ris eller ros, berätta gärna vad ni tycker om det ni får se under resans gång i denna blogg.
Just nu håller jag/vi på att bygga upp den, så ha tålamod!
Vi håller sakta men säkert på att utveckla vår dröm. Och som många av er så tar det tid. I bland kan man ha tur att nå drömmen direkt och andra gånger får man jobba lite extra för att nå dit. Och jag kan säga er, jag har inte bråttom!
//Fotografen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar